Herunder har vi samlet nogle af de spørgsmål vi oftest får stillet.
Finder du ikke det du leder efter, så skriv eller ring til vores kundeservice, som sidder parat til at hjælpe dig.
1) Skal man have et cvr.nr. for at handle med Sügro?
Nej alle kunder er velkommen på www.sugro.dk hvor betalingen foretages med kreditkort ved bestilling, men ønsker man en fast leveringsaftale med faktura, kræver det et cvr. nr. for at oprette en konto.
2) Hvor længe er tilbud gældende?
Tilbudspriser gælder som udgangspunkt i den periode som der er angivet som bestillingsperiode. En ordre skal derfor være afgivet inden for denne periode for at priserne er gyldige, herefter vil produkterne bliver leveret hurtigst muligt, dog senest 3 uger fra ordredatoen.
3) Hvornår trækkes pengene fra mit kreditkort?
Pengene trækkes først når varen er pakket på vores lager, og gjort klar til forsendelse.
4) Hvornår kan jeg få leveret mine varer?
Faste kunder modtager deres varer på deres aftalte leveringsdag, medmindre de ændrer leveringsdagen direkte i indkøbskurven for at modtage produkterne hurtigst muligt. Kunder der ikke har en konto, her forsøges varer afsendt inden for 1-2 hverdage.
5) Hvornår kan man slippe for fragtomkostninger?
Det er altid fragtfrit hvis du køber for mere end 4.000 kr.* ekskl. moms af almindelige varer, ligesom afhentning på vores distributionscenter i Vejle eller Greve vil være fragtfrit. Køber du for mindre udgør fragtudgiften 80 kr. ekskl. moms. (Se samhandelsbetingelserne for uddybning).
6) Jeg har hørt at man kan købe tobak, spiritus og håndkøbsmedicin hos Sügro er det rigtigt?
Det er korrekt, at man kan købe alle tre varegrupper via Sügro, men der er forskellige tilladelser og lovgivninger som skal være opfyldt før det er muligt.
Tobak og håndkøbsmedicin kræver en særlig tilladelse fra myndighederne.
Når vi modtager din tilladelse, vil disse produkter kunne være en del af din samhandel med Sügro.
Spiritus kræver at du enten har en konto hos Sügro eller at du bekræfter ved købet at være over 18 år, som loven kræver, dette sker via MitID.
7) Kan man have flere konti hos Sügro?
Ja det er en mulighed, det kræver dog at hver konto har separat e-mail adresser. Kontakt kundeservice hvis du har behov for flere konti.
8) Hvis der er noget galt med leveringen, hvad gør jeg så?
Hvis du kontakter vores kundeservice pr. telefon eller e-mail, så vil vi gøre alt for at løse eventuelle udfordringer der måtte være opstået.